آپارتمان قبرس شمالی 2 خواب 65 متری

آپارتمان قبرس شمالی دو خواب 132 متری، مدل استانزا C پروژه لاپالازو

La-Palazzo-Numbered-Site-Plan-web آپارتمان قبرس شمالی دو خواب 132 متری به صورت پیش خرید تحویل ژانویه 2026 ، از پروژه زیبا و لاکچری لاپالازو مدل استانزا C طبقه سوم و چهارم می باشد.   شرایط خرید به صورت 30% درصد پیش پرداخت، 30% تا زمان تحویل (ژانویه 2026) و الباقی 40% به صورت اقساط 24 ماهه میباشد. همچین با پرداخت نقدی شما میتوانید 5% از مبلغ کل پروژه تخفیف بگیرید. شرایط پرداخت در جدول انتهای صفحه ذکر شده است.

مثال:

پرداخت اقساطی:

به عنوان مثال شما آپارتمان 132 متری با قیمت 200،000 پوندی دو خواب استانزا از پروژه لاپالازو در قبرس شمالی را خریداری کرده اید. در ابتدا مبلغ 2500 پوند بابت رزرو ملک پرداخت میکنید. این مبلغ از قسط اول شما کم میشود. توجه داشته باشید این مبلغ رزور به مدت 15 روز میباشد و باید طی این مدت از ملک بازدید داشته و خرید انجام شود در غیر این صورت واحد از روزو درآمده و ممکن است به شخص دیگری فروخته شود و مبلغ شما با کسر کسورات قانونی و هزینه های انتقال عودت داده میشود. پس از بازدید از پروزه و انتخاب واحد مورد نظر هنگام عقد قرارداد خرید با شرکت سازنده مبلغ 30 درصد از کل پروژه معادل 60،000 پوند انگلیس پرداخت میشود که مبلغ بیعانه اولیه از این مبلغ کسر خواهد شد. و قرارداد خرید ملک بسته شده و جهت انجام امور اقامت و انتقال سند مدارک صادر میشود. تا تاریخ ژانویه 2026 هنگام تحویل ملک 30 درصد دیگر از مبلغ معادل  60،000 پوند باید پرداخت شود. پرداخت این مبلغ میتواند به صورت یکجا یا تدریجی باشد. کلا مبالغ پرداختی اقساط خرید ملک در قبرس بدون بهره میباشد. الباقی 40 درصد در مدت 24 ماه ( 2سال) و به مبلغ ماهانه 3334 پوند پرداخت خواهد شد. نکته: هزینه های حقوقی انتقال برای واحد های آپارتمانی دو خواب پروژه لاپالازو مدل استانزا  2200 پوند انگلیس میباشد. همچنین پس از ساکن شدن مبلغ شارژ ساختمان معادل ماهانه 60 پوند میباشد.

پرداخت نقدی:

در ابتدا مبلغ 2500 پوند بابت رزرو ملک پرداخت میکنید. این مبلغ از قسط اول شما کم میشود. توجه داشته باشید این مبلغ رزور به مدت 15 روز میباشد و باید طی این مدت از ملک بازدید داشته و خرید انجام شود در غیر این صورت واحد از روزو درآمده و ممکن است به شخص دیگری فروخته شود و مبلغ شما با کسر کسورات قانونی و هزینه های انتقال عودت داده میشود. پس از بازدید از پروزه و انتخاب واحد مورد نظر هنگام عقد قرارداد خرید با شرکت سازنده مبلغ 30 درصد از کل پروژه معادل 60000 پوند انگلیس پرداخت میشود که مبلغ بیعانه اولیه از این مبلغ کسر خواهد شد. و قرارداد خرید ملک بسته شده و جهت انجام امور اقامت و انتقال سند مدارک صادر میشود. الباقی مبلغ معادل 130000 پوند انگلیس را ظرف مدت 6 ماه پرداخت خواهید کرد. در این روش مبلغ 5% ازقیمت کل 200،000 پوند معادل 10،000 پوند تخفیف خواهید گرفت. به دلیل نوسانات قیمت ارز در کشور توصیه نیولایف به شما خرید نقدی پروژه های ملکی در قبرس شمالی میباشد.

امکانات و ویژگی‌های پروژه:

La-Palazzo

پروژه "La Palazzo" که در قلب قبرس شمالی قرار گرفته، تجملات و راحتی را با هم ترکیب می کند و زندگی مدرن را که توسط طبیعت زیبای مدیترانه احاطه شده است را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می کند. معماری این پروژه، به خوبی جزئیات معاصر را با سنت قبرس ترکیب می کند، و با طراحی فوق العاده با شکوهش عظمت یک کاخ را منعکس می کند. La Palazzo با ارائه فضای داخلی بزرگ و دلباز، استفاده از جزئیات لوکس و طراحی های مدرن به ساکنان خود یک فضای زندگی راحت را هدیه می دهد. این پروژه با مصالح مرغوب ساخته شده است. و مجهز به مناطق اجتماغی برای استفاده مشترک، مناطق تفریحی در فضای باز، امکانات ورزشی و سیستم های امنیتی می باشد، که با محوطه سازی خاص و فضای سبز وسیع احاطه شده است و ساکنانش را برای رهایی از استرس روزانه به محیطی آرام برای زندگی دعوت میکند. .La Palazzo انتخابی ایده آل است.

زمین بسکتبال منطقه باربیکیو کافه گاراژ توقفگاه خودرو زمین بازی استخر خصوصی رستوران

فاصله تا دریا 200 متر

فاصله تا فرودگاه 50 دقیقه

فاصله تا مدرسه 8 دقیقه

فاصله تا بیمارستان 11 دقیقه

فاصله تا مرکز خرید 12 دقیقه

فاصله تا مهد کودک 10 دقیقه

خانه ویلایی در قبرس شمالی جهت رزرو وقت بازدید و یا مشاوره رایگان با نیولایف تماس بگیرید شما هموطنان عزیز همواره میتوانید از پشتبانی چت آنلاین در تمام ساعات شبانه روز سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. همچنین میتوانید با تلفن مرکزی به شماره 91030591-021 از ساعت 9 صبح الی 8 شب تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در دفتر قبرس شمالی از ساعت 11 الی 6 به وقت قبرس آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشند. برای هماهنگی با دفتر قبرس هم با خط مرکزی تهران یا در چت پشتیبانی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. شرایط پرداخت اقساطی
بلوک ها پیش پرداخت قسط دوم و تحویل ملک اقساط تاریخ تحویل
کلیه بلوک ها 30 درصد از مبلغ کل ملک 30 درصد از مبلغ کل ملک 24ماهه ( الباقی 40 درصد) ژانویه 2026
شرایط پرداخت نقدی
بلوک ها پیش پرداخت تا 6 ماه بعد از خرید تاریخ تحویل
کلیه بلوک ها 30 درصد از مبلغ کل ملک پرداخت الباقی مبلغ با 5 درصد تخفیف ژانویه 2026

لوکیشن ملک

https://cyprusnewlife.com/?p=10263&feed_id=1482

Comments

Popular posts from this blog

معرفی منطقه فاماگوستا

پوند قبرس CYP ، پوند انگلیس GBP به تومان

پروژه ریزورت